مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ایجاد یک قابیلت جدید در آپدیت جدید تلگرام

ایجاد یک قابیلت جدید در آپدیت جدید تلگرام

برنامه تلگرام با تغییرات کلی در بخش تصویر زمینه برای آی او اس و اندروید منتشر شد. هم اکنون کاربران تلگرام می‌توانند تصویر زمینه چت را از میان طیف گسترده تصاویر پیش‌فرض، انتخاب کنند.

در صورتی که کاربران موفق به پیدا کردن تصویر موردنظر نشوند، می‌توانند از بخش جستجوی برنامه به منظور یافتن تصویر مورد علاقه استفاده کنند، همچنین امکان آپلود تصاویر شخصی هم وجود دارد.

روند تنظیم تصاویر زمینه هم آپدیت شده است. نسخه جدید تلگرام، قابلیت تار کردن تصاویر جهت بهبود وضعیت خوانایی در چت را فراهم خواهد کرد، اما متاسفانه این ویژگی فراتر از حد انتظار بوده و می‌تواند مانع تشخیص صحیح تصویر شود.

شما می‌توانید موشن افکت را فعال کنید که در نتیجه آن، زمانی که گوشی را میچرخانید، یک اختلاف منظر با والپیپر شما ایجاد خواهد شد.

در آپدیت جدید تلگرام امکان داشتن یک الگو برای زمینه وجود دارد، همچنین می‌توانید رنگ زمینه دلخواه خود را برای الگو انتخاب کنید، البته طیف وسیعی از تنظیمات الگو هم به صورت پیش‌فرض قرار گرفته است.

هنگامی که زمینه را انتخاب کردید، می‌توانید آن را با یک ضربه در کلیه دستگاه‌های خود فعال کنید. اینطور که پیداست، امکان اشتراک‌گذاری زمینه شخصی با سایر کاربران هم وجود دارد.

در حال حاضر آپدیت جدید تلگرام 5.3 برای دانلود در دسترس قرار دارد، اما نسخه آی او اس به دلیل مشکلات موقتی ایجادشده برای اپ استور همانند جلوگیری از آپدیت برنامه‌ها قرار نگرفته و به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: اقتصاد نیوز

وبلاگ آقای تلگرامی - tel

 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده